poniedziałek, 25 lutego 2013

Wystawa ATC

Kochani Łodzianie i przyjezdni! :)
Ja dzisiaj z taką niesamowitą wiadomością! W Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego (potocznie zwaną BUŁą - za każdym razem jak o niej myślę, to robię się głodna :D) dnia 1 marca o godzinie 17 odbędzie się otwarcie wystawy ATC. Cieszę się niezmiernie, bo przypadł mi zaszczyt bycia jedną z osób, których prace można będzie tam obejrzeć! A będą one stać w doborowym towarzystwie, bo będą tam ATC ze Scrapującyh Polek, czyli Novinki, Pinezki, Arte Banale, Matilde, Nordstjerny, Sióstr Dwóch i Muszelii
Wystawę będzie można oglądać do 30 marca. Serdecznie zapraszam!
Obejrzeć można będzie również ATC na temat "Biblioteka". A taką małą pracę przygotowałam ja (zdjęcie dzięki uprzejmości Muszelii, bo oczywiście wydłubałam ATC w nocy i nie zdążyłam zrobić zdjęć :P). Dziękuję kochana!
To jak? Widzimy się w piątek o 17 w BUŁ? Zapraszam!

6 komentarzy:

  1. na żywo to dopiero pewnie cieszy oko ! te warstwy :) ślicznie i pomysłowo no i na okrągło (owalnie ) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz Inko jaka to była przyjemność mieć to wszystko w rękach :D Dziś spędziłam w pracy dzień z ateciakami... żyć nie umierać. Podglądać warsztat w ciszy i spokoju to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, zazdroszczę Wam tych doznań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No a ateciak, Anuszko, jak zwykle doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUdny Ateciak:)
    Jaka szkoda,że ich nie zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne ATC jak zwykle! Och, jakbym chciała być na tej wystawie...

    OdpowiedzUsuń