poniedziałek, 14 stycznia 2013

Chmurkowy shadowbox i małe candy

Witajcie kochani!
Post miał być wczoraj, ale blogger odmówił współpracy. :/ A zatem...
Co fajnego można zrobić z cudnych papierów Lemonade - After the rain? Małego shadowboxa!
Najpierw wycięłam go z kartonu i okleiłam papierami. Do wnętrza dodałam mnóstwo chmurek podklejonych taśmą piankową.

Dodałam również słodkiego dzieciaczka retro i latawiec.
Do tego kilka kwiatków, aby dodać nieco słodyczy. :)
Wszelkie informacje materiałowe znajdziecie tutaj. A poniżej...

Zapraszam na małe candy!

Jeśli chcecie przygarnąć tego shadowboxa, to proszę o wpisanie się poniżej i zdeklarowanie takiej chęci. :) A poza tym, to, co zwykle: proszę o umieszczenie informacji o moim candy na swoim blogu i dodanie poniższego zdjęcia

I gdyby ktoś chciał zamieścić na pasku bocznym, to tutaj znajdziecie mniejszą wersję:
Zapisy trwają prawie miesiąc, bo do 12 lutego, a losowanie i wyniki nastąpią 13 lutego. Ponieważ są to urodziny mojego kochanego męża, dokona on losowania i prezentacji wybrańca. :)
Przesyłam moc całusów i życzę powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Pierwsza jeszcze nie byłam, aż dziw, że jeszcze nie ma chętnych na takie radosne i energetyczne dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieć pracę Anuszki-hmm.. To jest coś- zapisuję się z największą przyjemnością : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam zdanie poprzedniczki :) Zgłaszam się koniecznie :) I zapraszam na konkurs urodzinowy do mnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kreatywne i pomysłowe są Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń