środa, 8 sierpnia 2012

Mroczna wieś

Dzisiaj Annar na Scrapujących Polkach proponuje zrobienie ATC w "Wiejskich klimatach". Ja na początku myślałam o czymś sielskim, ale później lepiąc coś przy biurku wpadło mi do głowy - "American Gothic"!! Czyli obraz namalowany przez Granta Wooda. I już wiedziałam, że tak musi być. :) Zamiast sielankowego obrazka wyszła mi nieco mroczna wieś. Ale całkiem podoba mi się ten efekt. :)
W tle przykleiłam paski papieru z wydrukowanego internetowego kolażu. Całkiem fajnie się wpasował w tematykę, bo są tam amerykańskie teksty, w stylu "Cleveland to New York" i znalazłam też "Solomon" i przykleiłam nad głową pana - od dziś, tak będę go nazywać. ;)
Całość wycięłam i podkleiłam na taśmie piankowej. Wycięłam też okienko - taki mały bajer i pomalowałam kamee glossy accents.
 I jeszcze drzewo. ;)
Zapraszam wszystkich do zabawy! I dziękuję za te parę chwil spędzonych tutaj i za wszystkie komentarze. Dziękuję! :*:*:*

7 komentarzy:

  1. super atc! jest taki stempel, był w scrappo, ale niestety już go nie można dostać w polsce: http://www.dollmakersink.com/lost-coast-designs-american-gothic-party.htm

    OdpowiedzUsuń
  2. Solomon z widłami wymiata :D
    ATC rewelacjaaa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie fajny projekt!!! Chyba poprosze Cie o korepetycje jak sie robi takie kolaze i gdzie mozna w necie takie obrazki znalezc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne to fakt....Tylko gdzie się On z tymi widłami szykuje...
    Coś mi się zdaje,że nie do gospodarskich obrządków : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyczuwam dokładnie Twoje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń