wtorek, 29 maja 2012

ATC - stemplujemy!

Witam wszystkich! :)
Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że stemple mam, ale nadal się ich boję. Gdy tylko Annar rzuciła wyzwanie na Scrapujących Polkach, wiedziałam, że trzeba będzie się wziąć w garść. Zasadą było użycie chociaż jednego stempla - pomyślałam sobie, że jeden nie jest taki straszny, więc będzie ok. W rezultacie użyłam 2 i jestem z tego powodu bardzo dumna. :)
Jeden z nich znajduje się na bazie ATC, a drugi, to ramka, którą zakupiłam na zlocie w Łodzi i czekała grzecznie na swoją kolej. :) No to jej użyłam! Ładna ramka, wszystko elegancko! Ale później naszły mnie pytania - a co ja w tę ramkę włożę? Stwierdziłam - co mi tam! - i dokleiłam gałązki, kawałki mchu i ptaszki znalezione na Pintereście. :) (możecie je tam u mnie znaleźć. W ogóle - super sprawa ten Pinterest, polecam!)

Całość, jak widać, przestrzenna i strasznie mnie kręcą te naturalne elementy - wciąż. :)
Buziaki i pozdrawiam! Życzę mnóstwo słońca i ciepłej aury. ;)

8 komentarzy:

  1. sliczne to twoje male dzilo sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca - ptaszki śliczne, rameczka stempelkowa urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, a myślałam że tylko ja czuję onieśmielenie wobec stempli... No ale tak to sobie z nimi nie radzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający! nic więcej nie mogę napisać...

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest ateciak z mojego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna praca i te ptaszorki jak w okienku!!!

    OdpowiedzUsuń