czwartek, 26 stycznia 2012

Zakupowe ATC

Witam wszystkich! Dzisiaj nieco bardziej słonecznie, ale niestety nie mogę powiedzieć nic optymistycznego na temat mojego kataru. :P
Dzisiaj prezentuję Wam moje ATC dla Scrapujących Polek. Tym razem wyzywam Was na temat "Zakupy".
U mnie przeurocza pani taka chyba wiktoriańska. Obrazek tak bardzo mi się spodobał, że musiałam go wykorzystać!
 Dokleiłam kawałek piórka, do tego udawane narożniki wydrukowane, podklejone tekturką i miźnięte glossy accents:
 I uroczy bilecik z kawałkiem sznurka:
Mam nadzieję, że weźmiecie udział w wyzwaniu i serdecznie zapraszam na Scrapujące Polki.
Idę walczyć z chorobą... Zanim wyjdę do pracy. :P Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ja już podciąga rękawy! ;P
    ATC - bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne! Anuszka, ta panna kojarzy mi się z Tobą :D Do twarzy byłoby Ci w takim kapeluszu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się chce razem z nią po tych sklepach polatać i pudełka pomóc nosić......cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER temat! Zakupki to jest to! ;-) Chetnie wezmę udział w wyzwaniu SP! :-) EXTRA ATCiaczek! Piękny obrazek i niesamowicie ozdobiłaś tymi narożnikami!

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Wreszcie Twój blog znalazłam :)))) Pozdrawiam i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń