poniedziałek, 23 stycznia 2012

Tęczowa kartka

Oj dawno nie brałam udziału w kartkowych wyzwaniach na Scrapujących Polkach, oj dawno, ale Kobens rzuciła tak wspaniały pomysł, że trzeba było zrobić! :) Kartka z motywem tęczy. Szkoda tylko, że moje "artystyczne" przedsięwzięcia nie idą w parze z piękną aurą na zewnątrz, co przekładałoby się na ładne zdjęcia... No cóż trzeba sobie radzić i wyszło tak, jak jest. :)
U mnie motywem tęczy są kolorowe guziczki. :)
Rameczka wycięta jest z tektury i poklejona na piance, do tego kokardka i trochę koronki... I ten słodki obrazek z ptaszkiem. Chyba brakuje mi wiosny... :)
I guziczki, które nie łatwo było dostać!! Myślałam, że wygrzebię coś z moich domowych szpargałów, ale niezbędna była wizyta w pasmanterii... a właściwie 4 pasmanteriach. :D W pierwszej - remanent, w drugiej - guzików w brak. :) Ale w końcu są! :)
Buziaki kochani! I dziękuję za komentarze. :*:*:*:*:*:*

6 komentarzy:

  1. CUDO!!! Aż poczułam powiew delikatnego wiosennego wiaterku! EXTRA guziolki! A ten ptaszorek - SŁODZIAK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza... Śliczny ten ptaszek a guziki takie wesołe! ;)
    Do zobaczenia na Scrapowisku! Mam nadzieję że będziesz...:>

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka! piękna kolekcja guziczków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna guziczkowa tęcza i urocza karteczka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna!!! Oj mi też brakuje wiosny... a tu dopiero zima się zaczęła... No cóż, taka kolej rzeczy...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna,delikatna tęczowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń