wtorek, 10 stycznia 2012

Shabby Chic

Mój Boże! Jakie mam zaległości! :/
Dzisiaj prezentuję ATC dla Scrapujących Polek "Schabby Chic".
Robiąc to ATC jakoś tak do końca nie byłam pewna, czy z tego shabby chic nie wyszło mi Anuszka style, ale myślę, że nie jest najgorzej. Zawsze uważam, że doklejane skrzydełka potrafią uratować każdą pracę! ;) Hihi!
Znalazłam to zdjęcie sióstr i wiedziałam, że musi się znaleźć na moim ATC. :)
Trochę przestrzenności:
A skrzydełka machnięte odrobiną brokatu.
Zaczynam doceniać uroki metalowych dodatków (te akurat od Tusi). Są booooskie!
Mam jeszcze jedną zaległość, ale nadrobię na pewno! :)
Buziaki i życzę miłego dnia! U mnie spadło trochę śniegu, ale już się roztapia - na szczęście. :)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoja przestrzenność:))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny cudny! ta rama przecierana -uhmmhhhmmmmm!wszystko wyważone, anuszkowe i vintażowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje prace, a to ATC jest super!

    OdpowiedzUsuń