środa, 4 stycznia 2012

Na dobry początek

Witam kochani w nowym roku!
Czy Wam czas też tak szybko leci? Bo normalnie ledwo nadążam. :P Postanowiłam się zebrać w sobie i nadrabiać wreszcie zaległości.
Na dobry początek mam wspaniałą wiadomość, że szeregi Scrapujących Polek zasiliły niesamowicie uzdolnione projektantki, które będą nas inspirować w dziale Art Journal. Ankan, Jaszmurka, Michelle, Wolfann już nas zainspirowały pierwszym tematem: "Coś się kończy, coś się zaczyna".
Mimo, że mój wpis nie może się równać ze wspaniałymi pracami dziewczyn, lubię art journalować. Miło sobie usiąśc później z takim journalem i pooglądać swoje prace.
U mnie interpretacja tematu wyszła następująco:
Wpis opowiada o przeobrażaniu się robali w motyle, a tak bardziej metaforycznie, to o tym, ze czasem myślimy, że coś jest już końcem, a okazuje się, że to początek czegoś lepszego.
Myślę, że to całkiem optymistyczny akcent i tego trzeba się trzymać. :) Dzisiaj przyda mi się, jak ulał, bo coś mam kiepski dzień, a formalności związane z budową domu idą jak po grudzie. :/ Odrobina szczęścia z pewnością by mi się przydała. :)
Ślę moc buziaków i zapraszam jutro po kolejną dawkę prac. :*:*:*:*

7 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis, dobrze jest czasami po dumać... I życzę Ci szczęścia i dobrego humoru :*

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam już u polek, ale czekałam, aż na blogu pokażesz, żeby komentarz zachwycony zostawić ;)
    rewelacyjna interpretacja, przejrzysta i wymowna, zachwyciła mnie od razu!!! i od razu, bez czytania, wiedziałam, że twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzialm juz na SP... prześwietny wpis i super pomysł i myśl. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wpis! Świetna interpretacja! Baaardzo mi się podoba. Daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu widać, że to Twój wpis:) Podoba mi się Twoje podejście do tematu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń