niedziela, 11 grudnia 2011

Męska rzecz

Dawno nie robiłam kartek! :D Nie wiem, jak to się stało!
Jednak postanowiłam coś zmajstrować jako inspirację dla Craft Housa, w którym zostałam poproszona o zostanie gościnną projektantką. Cieszę się na to niesamowicie! I nawet nie wiecie, jak skakałam z radości na tą wieść!! :)
Jako pierwszą pracę postanowiłam wykonać kartkę, taką męską ździebeczko, na papierach Piekielnej Owcy. Kooocham je! Mają ten świetny klimacik, który wprost uwielbiam!
Postanowiłam wykorzystać elementy do pocięcia - obrazek i tagi, które uważam, że są przesłodkie! Do tego trochę ćwieków z Craftmanii, przeszycia i kawałek koronki!
Obrazek podkleiłam na piankę, żeby nieco go uwypuklić.
A w tagach zrobiłam dziurki dziurkaczem i przewlekłam je kawałkami sznurka.
Mam nadzieję, że kartka się podoba, a ja już nie mogę się doczekać kolejnej pracy w Craft Housie. Powiem tylko, że to jeszcze w tym miesiącu, więc trzymam za siebie kciuki. ;) :D Hihi!
Pozdrawiam kochani i zapraszam jutro! :* Dziękuję za wszystkie komentarze - dodają skrzydeł, a teraz jakoś tak mi to dobrze robi na serce, bo przepracowanie daje o sobie znać. :(

5 komentarzy:

  1. Świetna, prawdziwie męska:}

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam te papiery :) cudeńko z nich zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, w twoim wydaniu i koronka nabrała męskiego charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba się, podoba :)) Nawet zaraz kupiłam te papiery, bo rzeczywiście są czadowe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka świetna, nawiązująca stylem do albumu babcinego... obejrzałam go... powalił mnie ogrom pracy, który włożyłaś, kreatywność!!! dobór kolorystyki i gadżetów!!! Jest po prostu czadowy, boski!!!
    Dołączam do obserwatorów Twojego bloga :-) A z Nowym Rokiem życzę Ci spełnienia marzeń i ogromnej weny :*

    OdpowiedzUsuń