środa, 23 listopada 2011

Wehikuł Czasu

Dzisiaj zapraszam na Scrapujące Polki i na moje wyzwanie ATC pt. Wehikuł Czasu. :)
To świetny pretekst do nawiązania do czasów pre- i historycznych. :) Ja na samym początku pomyślałam o dinozaurach, szybko je porzuciłam dla Średniowiecza, aż w końcu postanowiłam zrobić coś w stylu Starożytnej Grecji. :P
Zainspirowałam się greckimi budowlami i "zbudowałam" coś w ten deseń. Są też kolumny, które poprążkowałam patykiem. :D Do tego płaskorzeźba i moja prywatna muza-natchniuza. :)
Chciałam, żeby wszystko było trochę przestrzenne, żeby rzeczywiście przypominało budowlę:
Mam nadzieję, że temat Was zainteresuje i zainspiruje. :)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że jesteście! :) :*

13 komentarzy:

  1. O proszę , jeszcze zdolności architektoniczne... Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny ATeCiak!!! kolorystyka, przestrzenność i sam pomysł - cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny ! Oba Twoja muza nigdy Ciebie nie opuściła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, kolejne cudeńko!... Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje ATC. Zaskakujesz za każdym razem. Te jest niesamowite. I jak najbardziej przestrzenne.

    OdpowiedzUsuń
  6. w pierwszym momencie pomyślałam sobie, ooo jaka duża praca a potem doczytałam, że to też ATC więc mnie wbiło w ziemię to prążkowanie patykiem kolumn

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt przestrzenności powalający. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały ateciak ! Piękna budowla !

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak mi słów! ŚWIETNE!!! Sama jeszcze nigdy nie zrobiłam ATC, ale obserwująć Twoje nabrałam chęci:)

    OdpowiedzUsuń