wtorek, 4 października 2011

Pychotkowa kartka :)

A mniamniuśna, bo takie jest dzisiejsze wyzwanie na Scrapujących Polkach - kartka z motywem kulinarnym. Znalazłam ten vintage'owy obrazek i tak mnie rozwalił, że musiałam go tutaj użyć. :) To była jakaś reklama kakao, czy czekolady... Nie pamiętam. Ale jak tak patrzę na te dzieciaki i to ciacho, to chętnie bym wszamała takie czekoladowo-czekoladowe ciasto. O! Kiedyś robiłam taki klasyczny tort czekoladowy - Devil's Food Cake. Dooooobre było, a ja nie jestem wielką fanką czekolady. :P W ogóle słodyczy - serio!
No ale do rzeczy. :P Tutaj jest kartka:
A tutaj szczegóły:
 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod poprzednim ATC. :*:*:*
Ja teraz zmykam dalej ciąć i kleić, a Was zapraszam jutro po nowe ATC. :)
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Aniu ty bestio takiego smaka na czekoladowy tort koleżance narobić, normalnie mi ślinka cieknie,,,,,...,,,,,(widzisz jak kapie ;))
    A karteczka jest prześliczna i smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, świetna smakowita :-)

    OdpowiedzUsuń