poniedziałek, 24 października 2011

Plecionkowe szaleństwo

Plecionka - temat na kartki rzucony przez Kobens na Scrapujących Polkach. Dzięki niemu dowiedziałam się kilku rzeczy - plecionki są fajne i drugie, najważniejsze, najpierw pleciemy, a później docinamy!! :D Wymierzyłam sobie ślicznie paseczki do bazy, plecionkę robię i nie wzięłam pod uwagę tego, że papier jest taki trochę grubiutki i nie poupycha się go tak, jakby się chciało. Czyli pamiętajcie - najpierw pleciemy, a później docinamy do danego rozmiaru. :P Ludzie uczą się na błędach. ;)
Moja kartka powstała z papierów świątecznych Karolowych i ślicznego ćwieka z Craftmanii - powiem rzecze, że to chyba moje najulubieńsze ćwieki. :)
I powstało takie cosik:
Oczywiście, żeby nie było za łatwo, światło dzisiaj było jakieś nie tentego i jakieś czerwone plamy mi się robiły na zdjęciach. Ech! I zbliżenia:
Latam ostatnio jak mały wariat, więc zmykam szybko do pracy, ale zapraszam jutro po kolejny wpis do art journala. :) Wzięło mnie! :D
Buziaki i dzięki, że zaglądacie! :*

3 komentarze: