środa, 3 sierpnia 2011

Dzieje się :)

Dzisiaj wracam jeszcze się pochwalić ostatnimi wyróżnieniami, jakie uzyskałam. Aż nie chce mi się wierzyć, że to naprawdę chodzi o mnie!
Zacznę od wyróżnienia na Scrapującyh Polkach. Zostałam scraperką miesiąca i jeszcze do tej pory jestem w gigantycznym szoku! Od kiedy dołączyłam do Scrapującyh Polek, marzyłam o tym tytule, ale nie przypuszczałam, że otrzymam go tak szybko. Większość moich prac robiona jest właśnie tam, kocham wyzwania i żyć bez nich nie mogę. To miejsce, gdzie można znaleźć wiele inspiracji i wspaniałych ludzi. Po prostu kocham Scrapujące Polki. Dla mnie ten tytuł, to jak oscar ze scrapowania. ;)
Współczuję tylko dziewczynom, że przez cały miesiąc moja twarz będzie je straszyć, jak będą wchodzić na stronę. ;) Bardzo, ale to bardzo dziękuję za to wyróżnienie. Aż mi łezka pociekła i to nie jedna. :) Tutaj można przeczytać wywiad ze mną, jeśli ktoś ma ochotę się pośmiać. ;)
Później okazało się, że wygrałam też wyzwanie z shadowboxową kartką na blogu wyzwaniowym scrapki.pl. Tyle pięknych kartek tam było, że aż nie mogę uwierzyć, że moja zasłużyła na wyróżnienie. Ja naprawdę kocham robić shadowboxiki i cieszę się ogromnie, że przypadają do gustu innym. Bardzo, bardzo dziękuję. Aż mi serducho pracuje na wyższych obrotach, jak o tym pomyślę! :)
No i w końcu wyróżnienie od wspaniałych dziewczyn, które zaglądają na mojego bloga. Nie jestem wielką fanką łańcuszków i zawsze na mnie łańcuszek się urywa, ale naprawdę jestem wzruszona tym, że komuś podoba się to, co robię. Wyróżnienia otrzymałam od Angel, Boei i Pampucha. Dziękuję Wam dziewczyny!
Według zasad powinnam też napisać siedem rzeczy o sobie, których nie wiecie. (to, że kocham Cześka Mozila, już wiecie) Pomyślałam, że oprócz oklepanych rzeczy, opiszę też trochę dziwactw i brudów. :) Żeby było ciekawie. :)

1. Jestem nauczycielką języka angielskiego, wizażystką i charakteryzatorką (skończyłam Warszwaską Szkołę Filmową). Znam też podstawy perukarstwa, stąd też pudełko pełne kłaków w moim pokoju. ;)
2. Jestem od trzech lat szczęśliwą żoną mojego kochanego Grzesia, który też jest nauczycielem angielskiego, a do tego instruktorem taekwondo.
3. Uwielbiam deptać suche liście. Im głośniejszy dźwięk zdeptania, tym lepiej. Raz też mój mąż przywiózł mi z drugiego miasta wielkiego liścia do zdeptania. ;)
4. To chyba jeszcze jakaś trauma z dzieciństwa i filmu "Jumanji", ale boję się takich wielkich kwiatów. Np. niedaleko rośnie krzew magnolii i przechodzę obok szerokim łukiem. :D
5. Jak byłam mała, to chciałam zostać archeologiem, a konkretnie egiptologiem. Jednak, kiedy poszłam do liceum, to pan od historii skutecznie mi to obrzydził. :D
6. Uwielbiam gotować! Nie ma znaczenia co i jak - jedzenie dla mnie to świętość! Dlatego w moim domu musi być miejsce na dużą kuchnię z jadalnią. Robię też świetne ciasteczka z wisienką. Obiecałam sobie, że przepis przekażę swojej córce, więc muszę takową mieć w przyszłości. ;P Chociaż cyganka wywróżyła mi syna. Ale udowodnię kiedyś, że przeznaczenie można zmienić. ;)
7. Jestem wielką fanką dziwactw, osobliwości, ciekawostek i teorii spiskowych. Duchy, wampiry, dziwne choroby... Wiecie, o co chodzi. ;) Ale za to nie wierzę w UFO. Jakoś mnie to nie przekonuje. :P

Chcę tylko dodać, że mimo moich dziwactw, jestem sympatyczną i życzliwą osobą. ;) Mam nadzieję, że Was nie wystraszyłam swoimi zwierzeniami. :D
No i muszę przekazać jeszcze wyróżnienie dalej. To jest trudne, bo naprawdę tutaj by powstała gigantyczna lista. Więc przekazuję ją tym osobom, które mnie inspirują: moja duchowa siostra Arte Banale, Ankan, Annar, Guriana, Kolorowy Ptak, Nordstjerna i Martyna. Jest tego zdecydowanie więcej, ale chyba nie sposób wymienić wszystkich.

Dziękuję za wszystkie wyróżnienia. Cieszy mnie to, że moje prace się komuś podobają. Dość tej pisaniny, lecę podłubać w art journalu. :) Całusy dla wszystkich odwiedzających!

13 komentarzy:

  1. Droga Anuszko :)
    dziękuję Ci ślicznie za wyróżnienie, jest mi PRZEogromnie miło :* tym bardziej, że jestem zagorzałą fanką Twoich, zawsze perfekcyjnie dopracowanych, prac :)
    a Twoje brudy potwierdziły tylko moje wcześniejsze przypuszczenia, że jesteś pozytywnie zakręconą osóbką. nie ukrywam, że chętnie bym się jeszcze w co nie co zaczytała ;)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale gapa ze mnie :(
    gratuluję serdecznie wyróżnienia na PS! a Twój shadowboxik był boski!!!! żałuję tylko, że na żywca nie miałam okazji jego i innych Twoich prac zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo gratuluję!:))) zasłużyłaś sobie na te wszystkie tytuły i wyróżnienia!:D Prace zachwycają ale o tym przypomina Ci każdy;) sekret tkwi w tym, że nie mając tych wszystkich przydasi i innych cudownych kwiatków, do każdej pracy przypinasz serce...
    Każdy ma swoje dziwactwa, najważniejsze, że Twój mąż siedzi w tym po uszy:))) z tego, co czytam stanowicie świetny duet:D
    Również jestem żoną wspaniałego męża(pięknie to ujęłaś:)) i mam córkę, która skutecznie uniemożliwia mi scrapowanie w ciągu dnia, bo właśnie uczy się chodzić i rozbija się po całym mieszkaniu:D
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłam z wczasów ,ą tu taka niespodzianka :) Aniu serdecznie ci GRATULUJĘ wyróżnień ,za twoje magiczne prace zostałaś słusznie doceniona :) Cieszę się razem z tobą :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! tytuły i wyróżnienia jak najbardziej zasłużone! Twoje shadowboxy są po prostu THE BEST!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Aniu!!!! Zasłużyłaś na wszystkie wyróżnienia, Twoje prace są naprawdę śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz gratuluje z całego serca!
    Ach i dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje tak wielu wyróżnień! Szalejesz ze swoimi pracami dlatego Ci się należały! :D
    Jestem pod wrażeniem 7 rzeczy o Tobie... hehe;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, za skromna jesteś, dziewczyno ;) Gratuluję w 100% zasłużonych wyróżnień i czekam na kolejne cudne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! A Twoje prace mnie nieustająco zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje..w pełni zasłużone:))
    i bardzo dziękuję za wyróżnienie...:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, uwielbiem czytać takie mroczne tajemnice ;) Dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń